Een Jeep-Bestellung voor de Avenger 4xe is een exclusieve The North Face Edition
Europese bestellingen voor de langverwachte Jeep® Avenger 4xe en zijn exclusieve The North Face Edition zijn nu geopend. Voortbouwend op het enorme succes van de Avenger sinds zijn debuut, demonstreren deze nieuwste toevoegingen aan het Jeep-gamma de toewijding van het merk om een ongeëvenaard gevoel van vrijheid te bieden. Dit nieuwe hoofdstuk in het Jeep-portfolio is gebouwd voor de moderne avonturier en vertegenwoordigt een aanzienlijke sprong voorwaarts in de elektrificatiestrategie van het merk, terwijl Jeeps legendarische capaciteitenstandaarden behouden blijven magazin online piese auto.
Voortbouwend op het succes van het model zal de Jeep Avenger 4xe de nieuwe maatstaf in het B-SUV-segment worden, met een exclusief design, eersteklas prestaties en de rijke erfenis van Jeep op het gebied van vierwielaandrijving. De Avenger 4xe staat op het punt de geschiedenis van Jeep te betreden met twee iconische aanpassingen: Upland en de exclusieve serie The North Face Edition. Dit model vertegenwoordigt een aanzienlijke sprong voorwaarts in de legendarische capaciteiten van Jeep. Beide versies zijn uitgerust met een innovatieve aandrijflijn die een nieuwe standaard zet op het gebied van lichtgewicht ontwerp en rijplezier, waarbij offroad-prestaties naadloos worden gecombineerd met duurzame mobiliteit.
De innovatieve Jeep Avenger 4xe-aandrijflijn combineert naadloos hybride-efficiëntie met geavanceerde AWD-technologie. De kern wordt gevormd door een 48V-hybridesysteem met een krachtige 1,2-liter turbomotor die 136 pk genereert, gekoppeld aan twee elektromotoren van 21 kW voor en achter. Deze configuratie biedt vierwielaandrijving en is gekoppeld aan een automatische zesversnellingsbak met dubbele koppeling, waardoor de auto bij lage snelheden volledig elektrisch kan rijden Bec cu incendescenta far Valeo.
Deze opstelling levert prestaties op topniveau, waarbij de Avenger 4xe een maximaal vermogen van 136 pk haalt. en een topsnelheid van 194 km/u (10 km/u sneller dan de e-Hybrid-versie). Hij accelereert in slechts 9,5 seconden van 0 naar 100 km/u. De 4xe-aandrijflijn valt op als de krachtigste in de Avenger-hybridereeks, met 36 pk. en 25 Nm meer koppel dan de e-Hybrid FWD, wat resulteert in een snellere acceleratie en een hogere topsnelheid, terwijl de CO2-uitstoot slechts licht toeneemt. Dit evenwicht tussen kracht en milieuvriendelijkheid is een kenmerk van Jeeps streven naar duurzaamheid, waardoor bestuurders kunnen genieten van indrukwekkende prestaties zonder concessies te doen aan de verantwoordelijkheid voor het milieu.
Naast brute kracht worden de capaciteiten van de Avenger 4xe verder verbeterd door zijn uitstekende offroad-prestaties. Hij beschikt over verbeterde offroad-hoeken, 10 mm extra bodemvrijheid en een waaddiepte tot 400 mm, waardoor hij sterker en flexibeler is dan het model met voorwielaandrijving. De kans
voor vierwielaandrijving biedt superieure tractie op verschillende terreinen, waardoor de Avenger 4xe klaar is voor elk avontuur.
De Jeep Avenger 4xe is ontworpen om met gemak en vertrouwen een breed scala aan terreinen te overwinnen, dankzij zijn serieuze kenmerken en geavanceerde technologie. Standaard M+S-banden bieden betrouwbare tractie onder uiteenlopende weersomstandigheden, terwijl optionele All Terrain 3PMSF-banden beschikbaar zijn voor mensen die op zoek zijn naar verbeterde tractie op meer uitdagende oppervlakken.
De Avenger 4xe beschikt over geoptimaliseerde offroad-hoeken, waaronder een aanvalshoek van 22° aan de voorzijde, een oprijhoek van 21° en een aanvalshoek van 35° aan de achterzijde, gekoppeld aan een bodemvrijheid van 210 mm. Deze kenmerken, samen met de grotere capaciteit om door water te varen, maken het voertuig ideaal voor avonturiers die klaar zijn om de ruigste terreinen te verkennen. Een belangrijk onderdeel van het vermogen van de Avenger 4xe is de achterasverhouding van 22,7:1, die een uitzonderlijk koppel naar de achterwielen levert, waardoor uitzonderlijke tractie mogelijk is, zelfs op steil, uitdagend terrein. De auto kan hellingen tot 40% aan op moeilijk terrein zoals grind en behoudt tot 20% tractie wanneer de vooras weinig of geen tractie heeft.
Uitgerust met een intelligent vierwielaandrijvingssysteem zorgt de Avenger 4xe ervoor dat 4×4-mogelijkheden direct beschikbaar zijn wanneer dat nodig is. Afhankelijk van de gekozen rijmodus wordt bij lage snelheden (tussen -30 en +30 km/u) een constante tractie op alle vier de wielen gehandhaafd met een koppelverdeling van 50:50. Bij gemiddelde snelheden (30 tot 90 km/u) wordt de achterasaandrijving alleen ingeschakeld wanneer dat nodig is, terwijl bij hoge snelheden (boven 90 km/u) de achterste e-motor wordt losgekoppeld van de as om het brandstofverbruik te optimaliseren.
Met het Selec-Terrain-systeem kunnen bestuurders schakelen tussen modi die zijn afgestemd op specifieke rijomstandigheden: Auto, dat alleen vierwielaandrijving biedt wanneer dat nodig is, de prestaties in evenwicht houdt en elektrische aandrijving tot 1 km in EV onder 30 km/u mogelijk maakt; Sneeuw, verbetert de tractie en stabiliteit en zorgt voor veiligheid tijdens winterreizen; Sand & Mud, voor ruw terrein, met specifieke overbrengingsverhoudingen en tractiecontrole om grip te behouden; Sport, waarbij het volledige potentieel van het 4xe-systeem wordt benut, inclusief een Eboost-functie voor koppel op de achterwielen om een snellere acceleratie te bereiken.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal en Carbon karosszériasötttel een Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Een Volvo die de XC90 activeert en nieuwe motoren gebruikt
- 2024-11-19 - Een Toyota-Klassz-Offroad-Konzept voor 2024 op de SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tøb – een Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Gebruikte combi Sterke en zwakke punten: Seat Leon ST
- 2024-11-18 - Von Ihrem Ford Courier: von űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Van onze Fiat Grande Panda: het is een pixel
- 2024-11-14 - 700 km Laureistung van de elektrische Peugeot E-3008-hoz
- 2024-11-14 - Een Peugeot heeft een technisch koelmodel
- 2024-11-14 - Een Renault Master is gebouwd in 2025 en is leverbaar sinds 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: als een Citroën een C4-gyel bátorottt is
- 2024-11-13 - Vissatekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Van de anderen Modellen van de VW Tayron: Schwarz, Minze en Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: een legendarische "Würfel", nur 5 Tage alt
- 2024-11-12 - Ook zou een E30 M3 een BMW zijn
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 – voor 50 jaar legendarisch
- 2024-11-12 - Jetzt "AUDI" met logo! Heb je een negy gyungonek?
- 2024-11-11 - Een VW Multivan is een Californische Dubbeldekker met dubbele Hubraum
- 2024-11-11 - Defekt: Jobb-Reparatur, nieuw of?
- 2024-11-11 - Een Porsche Macan weitere Versionen
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Der 460-Zoll-M4-Motor is 14,9 Zoll lang
- 2024-11-07 - Is de 7-euro-markt een benzine?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea – perfecte vorm?
- 2024-11-06 - Vor 50 Jahren wurde een Mercedes-Benz met legendarische 5-Jährigen
- 2024-11-06 - Citroën zette de toekomstige voorganger C5 Aircross vor
- 2024-11-06 - Een Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Is het een Amerikaanse 6,2-liter-V8-auto met motorbesturing?
- 2024-11-05 - Een VW-Auto hoed keine Alternative gefunden
- 2024-11-05 - De nieuwe Audi A5: een meesterwerk van verborgen elegantie (VIDEO)
- 2024-11-04 - De Mercedes CLA en de Geely-Kauffirma zijn nooit meer in der Lage, ze worden gebruikt
- 2024-11-04 - De meeste Abarth-Fahrer heeft nog nooit zo'n Spaß-gemacht gehad
- 2024-11-01 - Een Volvo-chauffeursmanagementsysteem – 2024 een van de beste uitvindingen
- 2024-11-01 - Vissatikaske: Ford Focus II – een radicale wandeling gedurende 20 jaar
- 2024-10-30 - Een Hyundai verfügt een nieuwe auto met elektrische SUV IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk in Brüssel
- 2024-10-29 - Een Stellantis-Akku met nieuwe elektronica voor de Dodge Charger Daytona is beschikbaar
- 2024-10-29 - Een Skoda-model met Fabiát-lenkrad moet nu een nieuwe versie maken
- 2024-10-28 - Ein Renault presenteert een CLIO-t en een ZOE-t op 10. Renault-Festival
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: Olyan hoed voor 40 dagen gespielt!
- 2024-10-28 - Een Tiguan kiest voor een Golfot met een helyrol
- 2024-10-26 - Een dízel reneszánsza a G-szátnában a past II Future-ban in limitierter Auflage
- 2024-10-26 - Een 5-Millionen-Auto-Toyota-Auto ist von Uygéske Kingdomsban getroffen
- 2024-10-25 - Gebrauchte Luxuslimousine: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - De kleinere M235 Gran Coupé wordt vervangen door een boogvormige constructie
- 2024-10-25 - Dus Nebel kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - Een Volkswagen Jetta GLI 40. Een voorbeeld van een Amerikaanse GTI: een Amerikaanse GTI
- 2024-10-24 - De driftmodus bedraagt 270 km/u en wordt bereikt door de Golf R-hez erreicht
- 2024-10-24 - Voor 10 Tagen Autonomie 120.000 km relatief? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Een Hyundai heeft een enorm display
- 2024-10-23 - Old Seat Alhambra (7N): Familienezept Spanyországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: een andere klassieker – de eerste Schritt
- 2024-10-22 - Gebrauchte Luxuslimousine: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia heeft officieel de grootste SUV op de markt gebracht
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior debuteerde tegelijkertijd met Parisban en Szófiában
- 2024-10-21 - Is het een Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100.000 km in een BMW M3-Mal: is dit een goed idee? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - De nieuwe Land Cruiser aus dem Jahr 2024 debuteerde
- 2024-03-02 - Ruitenwissers - Zijn ze voor vervanging? Soorten en hoe te kiezen?
- 2024-01-20 - Remblokken - Toepassing, types, reparaties en vragen - België